Re: WARP 3 i Novell

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 19:00:49 MET

> Witam
>
> Mam OS/2 WARP 3 UK z sieci ściągnąłem TCP/IP i MPTS i najnowszego
> klienta Novell pod OS. Udało mi się wszystko zainstalować prawie dobrze
> skonfigurować - przy stracie systemu - w trybie graficznym wyskakuje
> komunikat , że nie może uzyskać ID połączenia. Jeżeli ktoś ma jakieś
> pomysły to czekam.

Odpal MPTS i sprawdz, czy przy protokole NetWare requester masz wpisany
MAC address karty (12 cyfr heksadecymalnych). Jezeli nie, to uruchom
diagnostyke (albo arpem z innego komputera), odczytaj ten adres z karty
i wpisz go tam.
Nie pamietam dokladnie czy nalezy go wpisac w ustawienia karty, czy
protokolu - w kazdym razie gdzies na pewno i tylko w jednym miejscu.

BTW - od razu dopisz do pliku net.cfg linie file handles=nnn aby dalo
sie otworzyc wiecej plikow :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697