Re: WARP 3 i Novell

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 19:43:28 MET

Jan Bieńkowski wrote:

> Mam OS/2 WARP 3 UK z sieci ściągnąłem TCP/IP i MPTS i najnowszego
> klienta Novell pod OS. Udało mi się wszystko zainstalować prawie dobrze
> skonfigurować - przy stracie systemu - w trybie graficznym wyskakuje
> komunikat , że nie może uzyskać ID połączenia. Jeżeli ktoś ma jakieś
> pomysły to czekam.

przyczyn moze byc kilka:

1.w konfigu karty dla netware trzeba powtorzyc adres HW, musi byc
identyczny
   jak adres rzeczywisty
2.w pliku net.cfg brak wskazania na serwer domyslny
3.dla netware masz okreslona jakas ramke FDDI. zostaw YES tylko przy
   jednej ramce, tej na ktorej chodzi novell. jesli jest wybranych
kilka,
   zostanie wybrana pierwsza z listy a pozostale i tak sa nieaktywne

wiecej pomyslow nie mam.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera