Re: gateway i os/2 - pomocy!

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 15:55:46 MET

On Fri, 19 Feb 1999 15:05:37 +0100 (CET), Matlib wrote:

>Hmm zalezy czy twoj OS/2 jest widziany jako net czy jako host. W
>pierwszym przypadku:

co to znaczy widziany jako host lub net? znaczy, skad widziany?

>w drugim zas musisz sciagnac z sieci proxy. Jezeli z OS/2 widzisz
>zarowno internet, jak i komp2 to powinno zaskoczyc...

widze i proxsy dziala, jednak zalezy mi na normalnym polaczeniu komp.1 do internetu,
bez posrednictwa proxy servera.

in-joy gateway for cable modems pisze mi cos takiego "Unable to determine interface
name.", moze tutaj cos jest nie tak? w kazdym razie mnie sie pomysly wczerpaly.

have nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_main.mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91