Re: instalacia os/2

Autor: amorf (amorf_at_hempseed.com)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 17:06:48 MET

>Nieslusznie :-) Tak malo dla OS/2?

serio...powiec mi starczy czy nie ????

>A skoro on chce zeby wlozyc dyskietk to moze chce zeby z niej wystartowac?
Ale
>nie znam takiego OS/2 co by sie po wstepnej instalacji chcial startowac z
>dyskietki. A co to za OS/2 (wersja)?

Warp 4
pisze mi insert instalation disk to restart your computer and complete
instalation

i jezeli nie wloze tej dyskietki to mi nie restartuje kompa....a jezeli ja
wloze i ja wyciagne puzniej to mi ,po wybieraniu os/2, dysk nie reaguje na
nic..no kurne zaczynm sie wkurzac s tym os'em instalowalem go chyba 10
razy....nawet linux mi takich problemow nie robil...

>No problemos amigos!
dzienki :) trzym sie...