Re: instalacia os/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 08:52:01 MET

In article <7aep7k$9ln$1_at_sun1000.pwr.wroc.pl>, amorf wrote:

>serio...powiec mi starczy czy nie ????

Chodzilo mi o to ze tak malo w stosunku do Win98 :-)))

>Ale
>

>Warp 4
>pisze mi insert instalation disk to restart your computer and complete
>instalation

Dziwne - nie pamietam zeby po wgraniu podsstawowej wersji systemu (bo to on
przegrywa z CD) jeszcze chcial startowac z dyskietki. A moze zaloz partycje
BootManagera i OS/2 i dodaj obie partycje (Win98 i OS/2) do menu BootManagera.
Wtedy powinien raczej na 100% chciec startowac z dysku.

>i jezeli nie wloze tej dyskietki to mi nie restartuje kompa....a jezeli ja
>wloze i ja wyciagne puzniej to mi ,po wybieraniu os/2, dysk nie reaguje na
>nic..no kurne zaczynm sie wkurzac s tym os'em instalowalem go chyba 10
>razy....nawet linux mi takich problemow nie robil...

Spoko, spoko - poczatki sa najgorsze. Ale to jakas bardzo dziwna instalacja.

>dzienki :) trzym sie...

 Ty tez 3m sie.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."