na temat #os/2pl i IRC w ogolnosci

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 21:15:35 MET

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> ja bym powiedzial ze nie morzesz trafic, bo bywamy i to nawet sporo nas.. a
                          ^^^^^^^^^
morze jest glebokie i szerokie :) btw. sam robie bledy.

> pozatym
> jak raz byles to mimo ze sie do Ciebie odzywalem zero reakcji (cos tam o +r mowiles
> do siebie),

akurat nie pamietam. moze blem zajety jakas rozmowa na privie.
ale od momentu zainstalowania irc2, czyli jakies 3 tygodnie, to ciebie
widzialem raz, pare razy lewhoo a poza tym ciiiiisza.

> najpierw pinga pusc a potem sie dziw...
> ps. do bota sam sie przeciez nie dopisales nie? :)

no pewnie ze nie :) L maczal w tym paluchy :)))))
chociaz i tak sam mam restrykcje, jakies tam smieszne +r . tak ze
na grzyba mi op. a nawet jak zakladam nowy kanal, to jest bezopowy.
zdaje sie ze lameria na ircu straszliwie sie panoszyla. jak wlazlem
na #polska po chyba 3ch, moze wiecej latach nieircowania, to widze ze
nie zmienilo sie dokladnie nic. czyli nadal wiekszosc to statystyki
(+/- op, +/- ban, gatki botow), a 10% to ludzie slowa, a z calosci
niecaly 1% to artykulowane zdania :))))))))))))
a poza tym spotkalem karpia. pewnie nie znasz. tradycyjnie mnie
zwymyslal :))))))) myslalem ze dojrzal. na co ja liczylem....

a wracajac do tematu, na ircu naprawde nikogo nie ma. przegladales
statystyki bota ? zlicza to ?

aha. i czy wogole zapisujesz gdzies zrzut z kanalu ? czasem sa fajne
dyskusje, i mysle ze po ewentualnym ocenzurowaniu mozna by to wrzucac
na WWW. moge sie zajac napisaniem skryptu do dzialalnosci cenzorskiej,
i do sformatowania pod WWW coby sie nie meczyc za bardzo. co ty na to ?

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera