Re: (nie do konca re) Program Patnika

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 21:21:35 MET

Jerzy Michniewski wrote:

> Kiedyś udało mi się go położyć, i się przyznał, że zrobili go w MS Visual C++
> i chyba konwersja się nie uda. Natomiast struktura danych jest dokładnie
> opisana - chociaż ten format jest zupełnie bez sensu, jakakolwiek zmiana
> danych wymaga przepisania pliku. "Dzięki" temu nie jest możliwa praca w
> sieci.

format pliku to juz bardzo duzo. wewnatrz firmy mozna uzywac wlasnego,
dobrego formatu. i robic tylko export do dziwadlo.zus :)))))))

> Przy odrobinie uporu dałoby się taki program zrobić, i nie trzymać pod ręką
> windy tylko po to, żeby raz w miesiącu wydrukować deklarację.

wlasciwie wystarczy konwerter, najlepiej z pliku tekstowego i zeby
lapal z stdin: .
reszta spokojowo da sie zrobic :)

aha. a u mnie glupi platnik nie akceptowal....... jednego z nazwisk.
jedno wielkie ROTFL :) ciekawe jak te cymbaly napisaly validator do
sprawdzania
czy nazwisko jest autentyczne. jeszcze raz ROTFL. ale podloga bedzie
czysta :)

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera