Re: Video MPEG.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 08:35:44 MET

Andrzej Pieta wrote:

> Witam :-)
> Bylo to tak. Wczoraj wieczorem mialem okazje obejrzec film
> kompresowany w standardzie MPEG-2. Zaciagnolem do OS'a odgrywarke,
> rozpakowalem wczytalem plik i kleska. Z dzwiekiem odtwarzaja sie 3-5
> klatek na sekunde i to w 320x240. Rzeby bylo smieszniej na tym samym
> sprzecie pod winda dziala to pelnoekranowo, z dzwiekiem i bez zaciec.

grafika ma dopalanie mpeg ? pewnie drivery pod os/2 producent jak zwykle
olal, i dekompresja odbywa sie procesorem :(

> Musze sie przyznac, ze niespodziewalem sie takiego obrotu sprawy.

producenci sprzetu nie pisza porzadnych driverow pod os/2, po prostu
olewaja
ten fragment rynku. byleby tylko dzialalo.

> Zawsze pod Os'em wszystko chodzilo szybciej lepiej, sprawniej, a tu
> durnowatego filmu nie moge obejrzec. Ludzie radzta co z tym zrobic?
> Mam OS/2 Warp 4 + FP5 pl na Celeronie z SB Vibra 16.

chyba nic sie nie da zrobic, poza dokladnym doborem sprzetu specjalnie
pod katem os/2. czyli zanim sie cos kupi trzeba najpierw sprawdzic
czy jest do tego czegos normalny driver.
btw. ja szukam od jakiegos czasu karty dzwiekowej PCI ktora by mi pod
osem
po ludzku chodzila. wiem z plotek ze sa nawet dwa modele, tyle ze ....
..... jakos nikt nie chce mi powiedziec jake. z autopsji wiem ze cirrus
logic
dosyc dobrze oprogramowuje os/2. zagladalem na ich strone. maja tez
chipy
dzwiekowe. niestety na rynku zero kart z tymi chipami, chyba ze na
zamowieni
zeb sprowadzili z zagranicy.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera