Re: Video MPEG.

Autor: Andrzej Pieta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 09:26:40 MET

On Wed, 10 Feb 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:
> grafika ma dopalanie mpeg ? pewnie drivery pod os/2 producent jak zwykle
> olal, i dekompresja odbywa sie procesorem :(

Grafika S3 Virge GX/DX 2 4MB, drivery GRADD.

> chyba nic sie nie da zrobic, poza dokladnym doborem sprzetu specjalnie
> pod katem os/2. czyli zanim sie cos kupi trzeba najpierw sprawdzic
> czy jest do tego czegos normalny driver.
> btw. ja szukam od jakiegos czasu karty dzwiekowej PCI ktora by mi pod
> osem
> po ludzku chodzila. wiem z plotek ze sa nawet dwa modele, tyle ze ....
> .... jakos nikt nie chce mi powiedziec jake. z autopsji wiem ze cirrus
Ponoc karty SB dzialaja pod OS'em. Zreszta w opisie do sterownikow
jest napisane Pro/16/AWE ... PCI.
Probowalem jakis czas temu z SB 64 PCI (nie AWE) ale okazala sie Win
karta, wiec moge odradzic zakup takowej. Ale mysle, ze prawdziwy SB
bedzie dzialal nawet na PCI.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95