Re: FP9UK i lewy Shift

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 08:31:36 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Otwórz folder "System Setup" i w ustawieniach klawiaury ustaw "Special
> Needs" na off

> Wojciech Gazda

dzieki wodzu. faktycznie, tego helpa nie doczytalem, bedac przekonany
ze tamtymi opcjami moge dokladniej sobie klawiature ustawic :)
co za zbieg okolicznosci. wymieinlem kompa, zreinstalowalem osa,
zainstalowalem nie uzywanego wczesniej przez siebie FP9UK i zmienilem
to nieszczesne ustawienie. eH RZycie........

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera