Re: FP9UK i lewy Shift

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 19:34:30 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Mam od jakiegos czasu zainstalowanego FP9UK. chyba na szczescie tylko
> na jednym kopie. zauwazylem bardzo dziwaczne zachowanie klawiatury.
> Mianowicie jak dluzej przytrzymam lewy shift, to komp. piszczy 3 razy
> i od tego momentu klawiatura mi nie dziala. po ok. minucie znowu cos
> tam pisnie, i wtedy juz dziala.
>
> co to za dziadostwo :) da sie to jakos wylaczyc czy tez musze wgrac
> stary keyb ? czy tez tak cuduje tylko u mnie ?
> dodam, ze FP9UK instalowalem na swieza instalke OS/2.

        Otwórz folder "System Setup" i w ustawieniach klawiaury ustaw "Special
Needs" na off - powinno pomóc. Z shiftem, trzymanym przez 3 sekundy
włącza się wszystkie opcje ustawione tamże, na czas ustawiony przez
"Settings time-out".
BTW, przeczytaj całego helpa na ten temat.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */