Re: Problem z partycja ...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 13:23:41 MET

Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> niestety - mam akurat maszyne obok siebie wiec i moge przepisac:
> (po chkdsk d: /f - wszystko wylaczone nie chodzi)
> SYS 1377: System nie jest w stanie dokonac zapisu do katalogu glownego na
> dysku D:
> i tyle ...

> dokladnie - probowalem w oknie po std uruchomieniu, probowalem po
> wystartowaniu w trybie tekstowym ...to samo.

to sprobuj jeszcze czegos. zabootuj dosa. wywal te dwa dziwne pliki
z kat. glownego ktore robi os/2. spowrotem os/2 zabootuj i jeszcze raz.
jak to nie pomoze to nie wiem. moze nowy chkdsk pomoze. probowales
zainstalowac FP9UK/US (jaka masz wersje?) ?
tylko pamietaj ze sam chkdsk.exe to za malo. jeszcze musisz miec
nowe HPFS.* oraz UHPFS.* .
nie pamietam rozszerzen i liczby plikow.

jak to wszystko powyzsze nie pomoze to ja sie poddaje. pozycz od kogos
twardziela i przeformatuj Patrycje :)

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera