Re: Problem z partycja ...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Mon 08 Feb 1999 - 19:27:09 MET

On Mon, 8 Feb 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:

> pusc spod sesij os/2 chkdsk dysk: /f
> pewnie sa uszkodzone atrybuty rozszerzone. teoretycznie nie powinno byc
> zadnych, ale..... coz.... winda na tym siedziala :)

niestety - mam akurat maszyne obok siebie wiec i moge przepisac:
(po chkdsk d: /f - wszystko wylaczone nie chodzi)
SYS 1377: System nie jest w stanie dokonac zapisu do katalogu glownego na
dysku D:
i tyle ...
> z trybu tekstowego tez nie dziala ? probowales tak jak napisalem powyzej
> ?
> i pozamykaj wszystkie aplikacje zeby zadna na tym dysku nie wisiala.
> inaczej chkdsk nigdy nie bedzie dzialac.

dokladnie - probowalem w oknie po std uruchomieniu, probowalem po
wystartowaniu w trybie tekstowym ...to samo.