Re: Problem z partycja ...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sun 14 Feb 1999 - 19:45:13 MET

> to sprobuj jeszcze czegos. zabootuj dosa. wywal te dwa dziwne pliki
> z kat. glownego ktore robi os/2. spowrotem os/2 zabootuj i jeszcze raz.
> jak to nie pomoze to nie wiem. moze nowy chkdsk pomoze. probowales
> zainstalowac FP9UK/US (jaka masz wersje?) ?
> tylko pamietaj ze sam chkdsk.exe to za malo. jeszcze musisz miec
> nowe HPFS.* oraz UHPFS.* .
> nie pamietam rozszerzen i liczby plikow.
FP 5 PL;Pewnie .ifs i .dll

Zauwazylem jedna brzydka rzecz ... nie moge sie doszukac "wp root.fs" a
powinien byc ... moze to dla tego ?

> jak to wszystko powyzsze nie pomoze to ja sie poddaje. pozycz od kogos
> twardziela i przeformatuj Patrycje :)

... wlasnie tego chcialem uniknac ... ;)
ale nic to - jesli do konca tygodnia tego nie wymodze jakiegos rozwiazania
to trzeba bedzie - zapasowy dysk lezy w szufladzie w biurku, wiec problemu
nie bedzie - chcialem uniknac "drastycznych" rozwiazan