Re: ZNACZNE spowolnienie Warpa 4 - dlaczego?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 00:15:06 MET

On Thu, 21 Jan 1999 16:29:35, "Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk"
<piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl> wrote:

> jest taki problem, przy starcie os'a otwiera mi sie pulpit i tyle. Nie ma
> ikonek, brak WPS'a i takie tam zeczy.

        Czyli rozumiem, że masz niebieski ekran i _brak_ pulpitu?

> Jednym slowem zegareczek (nie
> animowany a powinien byc), tapetka i mozliwosc uzywania klawiatury.
> Dzieki temu Watch Cat podaje obciazenie 99% od PMSHELL'a. Dziala jescze
> drugi PMSHELL, ale moze tak ma byc(?).

        Tak ma być. Nie wiem dokładnie dlaczego, ale tak jest.

        Jeżeli dobrze kojarzę, to tego typu efekt może być spowodowany
uszkodzeniem plików *.INI. Sugerowałbym więc albo ich naprawienie
stosownym narzędziem albo odtworzenie od zera programem MAKEINI.

--
Pozdrawiam,
Jan.