Kłopoty z PM

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Fri 22 Jan 1999 - 00:06:32 MET

Witam !

Mam następujący problem. Regularnie co drugie
uruchomienie Warpa (od kilku dni) brakuje mi na pulpicie
części obiektów, np. notatnika z PIM-a Worksa, książki
adresowej itp, a okno foldera jest mniejsze. Na dysku tych
programów też nie widać. Po przeładowianiu systemu
wszystko jest w porządku. Korzystam z Warpa 3 PL + fix
32PL, archiwizacja pulpitu wyłączona. Użycie chkdk
niczego nie zmienia. Z góry dziękuję za wyjaśnienie
problemu.

Pozdrawiam
Jurek Michniewski