ZNACZNE spowolnienie Warpa 4 - dlaczego?

Autor: Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk (piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 17:29:35 MET

Witam,

jest taki problem, przy starcie os'a otwiera mi sie pulpit i tyle. Nie ma
ikonek, brak WPS'a i takie tam zeczy. Jednym slowem zegareczek (nie
animowany a powinien byc), tapetka i mozliwosc uzywania klawiatury.
Dzieki temu Watch Cat podaje obciazenie 99% od PMSHELL'a. Dziala jescze
drugi PMSHELL, ale moze tak ma byc(?). Poza tym czasem sie system
uruchamia i wszystko jest O.K. (ten drugi dalej tam jest). Sprawa wyglada
troche dziwnie, bo to raczej na jakims generatorze liczb pseudolosowych
dziala (trzeba raczej napisac nie dziala:-)). Probowalem uruchamiac
zamiast PMSHELL.EXE, PMSHELL.CMD z odpowiednim wpisem, ale d*$#% zbita,
nic nie dziala. Jest tylko ikonka PMSHELL.CMD z podpisem Pulpit i nic
wiecej nie mozna zrobic. POMOCY bo zwariuje i mnie beda leczyc na nerwice
komputerowa. Jesli ktos nie wymyslil takiej choroby, to ja bede
prekursorem.

Dzieki za wszystkie posty.

                 __ Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk
  ___ ___ __ ___ member of Team OS/2 Poland
 _ _ _ __ _ _ & Asu'a Programmers Group
 _ _ _ __ _ neevor_at_teamos2.org.pl
           __ Uroda x Rozum = const