Re: StarOffice 5.0 - off topic: "lokalizacja" (tfu) programˇw

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 10:47:44 MET

Hej

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> tylko ze w tym konkretnym przypadku, StarOffice bedzie posiadal wersje PL pod
> Windowsy, a poniewaz korzystaja z wlasnych bibliotek i wlasnego interfejsu, to sadze
> ze maja tze wlasny format zasobow, lub nawet jesli nie tyo narzedzia konwersji miesy
> systemami, a wiec stworzenie polskiej wersji dla OS/2 z wersji win, nie powinno byc
> najmniejszym problemem... no chyba ze ktos bardzo nie chce :>
No właśnie, podejrzewam, że decydująca jest ocena rynku, a ewentualnych
nabywców OSmanów jest tak niewielu, że nie opłaca się testować.
Sorry Winnetou, biznes is biznes :(
Majkrosoft jest wszędzie, wersja na Linuksa pewnie powstanie, bo to
"emerging market"...
Szczerze mówiąc szukając alternatywy dla M$ stawiam właśnie na pinginka,
bo wiem, że się będzie rozwijał, a IBM-owi z wiadomych przyczyn nie ufam
... :(
Inna sprawa, że po niedawnej zmianie sprzętu zamierzam jednak OS-a
postawić...

> pOSdrawiam

Zdrówkot
GG