Re: Pytanie o proxy

Autor: Marcin Paczosa (marpac_at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 16 Jan 1999 - 02:14:05 MET

On Fri, 15 Jan 1999 13:17:32 +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:

>po pierwsze proxy do czego ?
>
>proxy dla WWW potrafi pelnic apache for os/2. w zasadzie jest to serwer
>WWW,
>ale jako proxy tez potrafi robic. wersja 1.3.3 apache lezy na polskim
>sunsite.

Generalnie chodzi mi o proxy ktory obslugiwalby tylko WWW i ftp pod os/2
ale nie chce apacha. (nie lubie go) :))) ( nie wiem dlaczego).
Chyba, ze ktos ma jakis pomysl jak w inny sposob laczyc sie modemem z tpsa a
potem z moim komputerem podpietym na sztywno do sieci i strony WWW oraz dane
przesylac do komp. z modemem przez komp. w sieci.
Dzieki Marcin.