Re: Pytanie o proxy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 21:35:09 MET

On Fri, 15 Jan 1999 20:16:40 +0100 (CET), Marcin Paczosa wrote:

>Generalnie chodzi mi o proxy ktory obslugiwalby tylko WWW i ftp pod os/2
>ale nie chce apacha. (nie lubie go) :))) ( nie wiem dlaczego).
>Chyba, ze ktos ma jakis pomysl jak w inny sposob laczyc sie modemem z tpsa a
>potem z moim komputerem podpietym na sztywno do sieci i strony WWW oraz dane
>przesylac do komp. z modemem przez komp. w sieci.

Oczywiscie!

1. Mozesz bezposrednio przez siec peer wykorzystywac port szeregowy drugiego
kompa (ja to robie) tak jakby modem byl u ciebie - jesli oba stoja na OS/2

2. Mozesz wykorzystywac Injoya:
        a. Dial-on-demand - chcesz cos od sieci, on to czuje przez TCP/IP i dzwoni na
drugim komputerze
        b. Mozesz uzyc MAsquaradingu - na tamtym komputerze dzwoni, a ty mozesz u
siebie sie laczyc

Moze sa jeszcze jakies rozwiazania, chociaz nie wiem, czy o to dokladnie ci chodzilo :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1