Re: Jak do internetu?

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 17:44:53 MET

On Fri, 15 Jan 1999 11:31:56 +0100 (CET), Piotr Kuriata wrote:

>Jak prosto i szybko podlaczyc OS/2 v. 3 do internetu?
>Prosze o instrukcje "step by step" - jak koniowi... ;-)

wg. mnie najprosciej i najszybciej zrobic to za pomoca takiego programu - in-joy.

sciagnij sobie to z http://hobbes.nmsu.edu , zainstaluj/rozpakuj - niepamietam :).
pozniej utworz nowe polaczenie (NEW), skonfiguruj (CHANGE) taki rzeczy jak DNSy -
takie jak dla tpsa itp, a wyglada to tak:

ip:
Your IP address..: 0.0.0.0
Dest. IP address.: 0.0.0.0
Netmask..........: 255.255.255.0

dnsy:
Nameserver address: 194.204.15
Backup nameserver.: 194.204.15
Your host name....: mimeta
Domain name.......: dom.pl

z konfiguracja modemu sobie poradzisz :)

na koniec pozostaje tylko napisanie, albo automatycznie utworzenie skryptu do
polaczenia z tpsa - ja skorzystalem z tego drugiego.
in-joy poczatkowo odrzuca ze wzgledu na to, ze jest tekstowy, ale pozniej zaczyasz sie
przyzwyczajac i okazuje sie, ze nie jest taki trudny, kazdy powinien sobie poradzic :)

have nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_main.mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91