Re: Czasopisma o Warpie

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 17:01:51 MET

On Sun, 10 Jan 1999 21:15:49 +0100 (CET), Konrad Wawruch wrote:

>sa tez angielskie, amerykanskie, szwedzki. polecam EMPIKi.

O szwedzkich nic nieslyszalem :) Ale Amerykanskich z tego co wiem, to juz nie ma :( W
Anglii natomiast nigdy nie widzialem czasopisma o Warpie. Co do Empikow - w
Warszawskich nie znalazlem tych niemieckich czasopism...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1