Re: oprogramowanie...!

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 02:37:17 MET

>a tak w ogole sa jakies znane applikacie pod os'em ?
>chodzi mi o icq...
icq sa trzy: micq port z linuxa (prosta wersja tekstowa) i aicq (tez tryb tekstowy ale z
interfejsem) oraz zawsze mozesz uzywac wersji javowej (moze wkrotce pojawi sie cos
takze pod PM)
>na przyklad Borland pascal chodzi pod os/2 ?
w sesji DOSu :) a jak zainstalujesz do niego patche to mozesz tworzyc 16bit programy
pod OS/2, ale wygodniej bedzie wziasc Virtual Pascala lub SpeedSoft Pascala czy tez
Sybila (to jest akurat wzorowne na delphi)
>jak wyglada ogolnie sprawa ? sa problemy z znajdowaniem applikacij ??
ja nie mam, ale to zalezy jakiego oprogramowania ktos szuka..
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.calder.com.pl/teamos2