Re: Warp4 i win95

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 09 Jan 1999 - 21:36:04 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> Interesuje

> Odpowiednikiem domeny jest grupa robocza. A pytanie o domenę występuje
> tylko przy logowaniu do LanServera. Musisz wykonać logowanie do sieci typu
> peer-to-peer.
        Czyli użyć programu "Logon" (ikonka w kształcie faceta siedzącego przy
komputerze). Trzeba tu wpisać nazwę użytkownika i hasło wpisanego w
czasie instalacji. Można też zdefiniować nowych użytkowników i hasła i
poziom uprawnień w "System Setup/UPM Services".
        Aby winda widziała OS/2 trzeba w "Shared Resources ... jakoś tam" (nie
pamiętam dokładnie nazwy - jest w folderze Network) ustawić które zasoby
będą udostępniane i dla kogo.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */