Re: Glosowanie na logo Team OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 22:45:32 MET

On Mon, 4 Jan 1999 20:30:37 +0100 (CET), Piotr Bochaczyk wrote:

>Przepraszam wszystkich za utrudnienia, ale usunalem strone glosowania
>na logo Team'u. Musze troszke zreorganizowac skrypcik cgi. Po skonczonej
>pracy zawiadomie wszystkich gdzie mozna glosowac.
> Przy okazji chcialbym prosic o nadsylanie dalszych propozycji.
>Przeciez te kilka rysuneczkow to BARDZO malo. Zrobcie z tym cos. Nikt
>sie nie bedzie smial (chyba) trzeba po prostu napisac tekscik fajna
>czcionka, nalozyc jakas teksturke i puscic na to falke.

Niestety nie... Nie chce przesadzac, ale logo to BARDZO istotna rzecz. Plastykiem tez
nie jestem, ale przygladnijcie sie logu OS/2 - ono jest dopracowane, to nie jest
zwyczajna falka. Ja czekam na efekty pracy znajomych plastykow BC :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1