Re: Glosowanie na logo Team OS/2

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 05 Jan 1999 - 16:02:13 MET

Lech Wiktor Piotrowski <lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl> wrote:

> Niestety nie... Nie chce przesadzac, ale logo to BARDZO istotna rzecz. Plastykiem tez
> nie jestem, ale przygladnijcie sie logu OS/2 - ono jest dopracowane, to nie jest
> zwyczajna falka. Ja czekam na efekty pracy znajomych plastykow BC :)

Też jestem ciekawy. Na razie najbardziej podoba mi się wersja z napisem
'Polska!' po lewej stronie. BTW - Lechu, czy nie dałoby się liter w
słowie 'TEAM' zrobić grubszych? I nieco pogrubić i powiększyć napis
'Polska' (ten wykrzyknik jest chyba niepotrzebny). Tak mniej więcej od
połowy 'O' mógłby się zaczynać :-)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62