Re: EPM a podswietlanie skladni

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 21:23:04 MET

On Mon, 4 Jan 1999 15:45:16 +0100 (CET), Leszek Gerwatowski wrote:

>Ja na razie korzystam z oryginalnego, ale moge uwierzyc ze plik pisany 3
>lata temu moze byc nieaktualny. Pewnie nie ma HTML 4 a i z HTML 3 moze byc
>roznie. A skad wziac te bogatsze definicje (jakis URL)?

Mr.Ed jest na hobbesie, w katalogu /apps/editors, lik mredxxxe.zip (xxx
to cyferki, np 119). Nie sledze rozwoju tego edytora, wiec nie mam
pojecia, jaka jest wersja aktualna. Strona domowa to -- o ile sie nic nie
zmienilo --
http://ourworld.compuserve.com/homepages/matthias_pfersdorff/

Podkreslam, ze nie pamietam, na czym tak naprawde bazowalem, jak sobie
rok temu cos przy tym dlubalem. Czy to byl Mr.Ed, czy htmlkeys, czy jedno
i drugie -- nie mam pojecia. Nigdy tez nie siadlem do tego tak chociaz
troche porzadniej, ot, tyle, zeby z grubsza robilo to, o co mi chodzi i w
tym zakresie, jaki byl mi potrzebny. Na pewno nie ma tam HTML 4

Jezeli ktos chce przy tym podlubac, to prosze, zalaczam moje wypociny.

OSciski!
Mirek Nowakowski