Re: FC/2 i edycja TXT w ISO-2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 13:48:35 MET

<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

>Pewnie Ci siŕ nara ŕ, ale zapytam - ile w swoim yciu kupi e programˇw?
>Moim zdaniem $25 za FileCommander'a to zdecydowanie NIE jest za du o.
>W dodatku jest to op ata daj ca Ci darmowe upgrade'y. JeÂli na serio masz
>zamiar u ywaŠ OSa przez jaki czas, to ta inwestycja Ci siŕ op aca (nie mˇwi c
>ju o tym, e jako "OSman" powiniene wspieraŠ dobry osowy shareware :)

W sumie się zgadzam. Co nie znaczy, że kupiłem ten program. Trzeba też umieć
wybierać, co kupić. Ja planuje kupić Object Desktop, jak uzbieram trochę kasy, a na
FC/2 działam póki co skrakowanym. Sądzę, że FC/2 kupuje dużo ludzi, więc należy
inwestować w programy mniej popularne, aby nie ujżeć komunikatu, że nie są już
rozwijane dla OS/2...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl