Re: FC/2 i edycja TXT w ISO-2

Autor: W.Pawlowski_at_ipipan.gda.pl
Data: Thu 31 Dec 1998 - 12:26:00 MET

In <368A3123.657C_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
>faktycznie dziala :) ciekaw jestem jeszcze jak ominac glupawa wlasnosc
>FC/2,
>tzn. ten komunikat po 30 dniach ktory sie wyswietla dobre 3 minuty jak
>nie dluzej.
>bo tak szczeze 25$ za taki program to jest za duzo.

Pewnie Ci się narażę, ale zapytam - ile w swoim życiu kupiłeś programów?
Moim zdaniem $25 za FileCommander'a to zdecydowanie NIE jest za dużo.
W dodatku jest to opłata dająca Ci darmowe upgrade'y. Jeśli na serio masz
zamiar używać OSa przez jakiś czas, to ta inwestycja Ci się opłaca (nie mówiąc
już o tym, że jako "OSman" powinieneś wspierać dobry osowy shareware :)

Wiesiek Pawłowski