Re: FC/2 i edycja TXT w ISO-2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 13:52:56 MET

W.Pawlowski_at_ipipan.gda.pl wrote:

> Pewnie Ci się narażę, ale zapytam - ile w swoim życiu kupiłeś programów?
> Moim zdaniem $25 za FileCommander'a to zdecydowanie NIE jest za dużo.
> W dodatku jest to opłata dająca Ci darmowe upgrade'y. Jeśli na serio masz
> zamiar używać OSa przez jakiś czas, to ta inwestycja Ci się opłaca (nie mówiąc
> już o tym, że jako "OSman" powinieneś wspierać dobry osowy shareware :)

tak prawde mowiac niewiele, bo kilka. bo tak prawde mowiac ten program
na niewiele mi sie przyda. a jak do tej pory bazowalem na rozwiazaniach
darmowych.
mam tez troche obaw w stosunku do placenia przez internet, bo normalne
oplaty przez jakis bank kosztuja za duzo.

a na teraz to chetnie bym zarejestrowal PM123 . jest czadowy, tylko
zastanawiam sie w jaki sposob za niego zaplacic.
co do FC, jeszcze sie zastanowie. bo na pierwszy rzut oka to taki
norton commander :) takie zreszta bylo zalozenie. tyle ze mi nie sa
i jak do tej pory nie byly potrzebne opcje do ogladania gifow, baz
danych itp.

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)