Re: NumLock pod OS/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 31 Dec 1998 - 00:44:56 MET

On Wed, 30 Dec 1998 13:38:36, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> heh.... moze by tak strony do mnie ? :) moze chociaz mirror :)))
> tylko chcialbym zeby ktos mi to podrzucil w tar|gzip albo w rar .

        A może wywalczysz dostęp do Adama przez FTP i będziesz puszczał
RxMirror? Co prawda ma to sens, jeżeli masz łącze stałe, bo przez
telefon można się pochlastać przy małych plikach, ale za to przegląda
całe drzewo katalogów, kasuje (albo przesuwa) zbędności, a ściąga
tylko rzeczy zmienione (czyli za pierwszym razem - wszystko :)

Jest w:
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/os2/hobbes/apps/internet/mirror/ftp/rxmi
r12.zip
http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/apps/internet/mirror/ftp/rxmir12.zip