Re: NumLock pod OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 14:38:36 MET

Leszek Gerwatowski wrote:

> Oj chyba nie. Wiem ze ja nie mam nic w config.sys-ie ustawione i OS/2v
> zachowywwal sie dokladnie tak jak to mu w BIOS-ie ustawialem.

cztery rozne komputery:
ibm pc z celeronem
ibm pc z pentiakiem mmx
compaq deskpro z mmx
compaq 486
moj skladak na asus p55sp4

gdzie bym nie ustawil numlock-on, to po starcie os/2 sie wylacza.
i nie widzialem jeszcze na oczy komputera w ktorym by to bylo wlaczone
bez zadnych zabiegow, tylko nie wiem jakiego zabiegu trzeba dokonac.

> A to to tak. I najlepiej na poczatek sciagnac tipy z www.os2voice.org (np.
> upchnac tipy ze wszystkich wydan ich newslettera do jedengo pliku) :-)
>
> Chociaz skoro strony team-u i tak nie dzialaja ;-)

heh.... moze by tak strony do mnie ? :) moze chociaz mirror :)))
tylko chcialbym zeby ktos mi to podrzucil w tar|gzip albo w rar .

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)