Re: NumLock pod OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 11:26:19 MET

In article <36888137.40EF_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo wrote:

>os/2 przeciez olewa bios. driwer klawiatury reinicjuje wszystko od
>poczatku,
>i wylacza num lock, bez wzgledu na ustawienia bios.

Oj chyba nie. Wiem ze ja nie mam nic w config.sys-ie ustawione i OS/2v
zachowywwal sie dokladnie tak jak to mu w BIOS-ie ustawialem.

>moze by warto na strony teamu upchnac troche opcji jakie mozna
>poustawiac
>w config.sys ?

A to to tak. I najlepiej na poczatek sciagnac tipy z www.os2voice.org (np.
upchnac tipy ze wszystkich wydan ich newslettera do jedengo pliku) :-)

Chociaz skoro strony team-u i tak nie dzialaja ;-)

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."