Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 15:45:34 MET

On Wed, 16 Dec 1998 08:31:41 +0100 (CET), Wojciech Gazda wrote:

> Problemem jest czytanie lawiny post7w - jeBli ktoB ma na to czas,
>prosz` bardzo. Uwa am jednak, e je eli wysy a si` wiadomoB) o tym, e
>jakiB plik jest do Bci gni`cia, to warto by tak e napisa) par` s 7w co
>to jest. MyBl` e nikomu od tego palce nie poodpadaj . Mam tylko
>nadziej`, e autor wiedzia co Bci ga .

Hmm, jest to porownywalnie duzo czasu potrzebne na napisanie komentarza, jak na
czytanie maili z Warpcasta...

> C7 , wiadomoB), e Bci gni`to i udost`pniono tajemniczy plik x.zip jest
>dla mnie bezu yteczna i r7wnie dobrze mog oby jej nie by).

Ale dla innych jest uzyteczna - np. dla mnie. Wiec dlaczego mialby w ogole nie
wysylac? Chyba nie stosujemy tu metody - daj wszystko, albo nic...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1