Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 18:53:20 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Nie wiem, jak dla autora, ale dla mnie by stwarzalo... Poza tym to bylo
> (tak mi sie wydaje) zadanie, a nie prosba.
>
> A poza tym, czy takim duzym problemem jest zapisanie sie na Warpcast?

        Problemem jest czytanie lawiny postów - jeśli ktoś ma na to czas,
proszę bardzo. Uważam jednak, że jeżeli wysyła się wiadomość o tym, że
jakiś plik jest do ściągnięcia, to warto by także napisać parę słów co
to jest. Myślę że nikomu od tego palce nie poodpadają. Mam tylko
nadzieję, że autor wiedział co ściągał.
        Cóż, wiadomość, że ściągnięto i udostępniono tajemniczy plik x.zip jest
dla mnie bezużyteczna i równie dobrze mogłoby jej nie być.

PS. To nie było żądanie ale apel - czyli także jakaś forma prośby.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */