Re: Win-OS/2 Audio Driver (beta)

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 16:28:37 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Ale dla innych jest uzyteczna - np. dla mnie. Wiec dlaczego mialby w ogole nie
> wysylac? Chyba nie stosujemy tu metody - daj wszystko, albo nic...

Ależ przecież nikt nie chce pełnej dokumentacji do danego pliku.
Wystarczy dwa słowa komentarza typu np. - file manager. Skoro autor już
pisze wiadomość że plik xyz.zip jest u niego to i tak wklepuje URL-a
więc z powodzeniem może dodać te parę słów więcej, o ile oczywiście wie
co to jest xyz.zip.
Tutaj popieram Wojtka, bo rzeczywiście informacja pt.
"jest plik ftp://........./barach%b3o.zip" jest dla większości userów
nijak nieużyteczna.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski