Re: BootMgr, FAT, FAT32 i dysk 4.2 GB

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 18:13:59 MET

Mirek Nowakowski wrote:

Troche pozno, ale moze cos pomoge.
> Na dysku 1.6GB wszystko grało bezproblemowo. Po przesiadce
> na 4.2 GB kicha. To co zdążyłem zobaczyć, to podział dysku był
> taki: FAT32 z Windą 95 3.5GB, FAT pod DOS-a 524 MB i BootManager
> na końcu dysku.
> Widział ktoś coś takiego? Jest na to rada?
Jak kupilem sobie kiedys nowy dysk 6.5GB i chcialem DOS-a posadzic na
koncu dysku to tez mi zglaszal jakies idiotyczne komunikaty ze brak
systemu, choc przy formatowaniu dysku z opcja /s pisal, iz system
przeniesiony. Po kilku probach doszedlem do tego, ze jak partycja DOS-a
zaczynala sie od ok. 2.1GB od poczatku dysku to DOS nie startowal
(ponizej tej wartosci wszystko bylo dobrze (2GB pri. dla OS/2 0.5GB pri.
dla DOS, BM na koncu i reszta ext.). Widocznie Miekkie Systemy nie
dzialaja gdy pliki systemowe sa umieszczone na dysku w obszarze powyzej
2.1 GB.
Widze wiec jedna rade: DOS na poczatek, potem partycja Win-grozy i BM
(na koncu), jak W nie bedzie chciala startowac (nie wiem gdzie W wsadzi
pliki systemowe) to druga partycja primary konczaca sie przed 2.1G i
partycja extended z reszty dysku.

pOSdrawiam
        Jacek