Re: Bug w Communicatorze, albo czgeo nie wiem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 12:44:25 MET

On Tue, 8 Dec 1998 12:22:00 +0100 (CET), Artur Alinowski wrote:

>Ale ja si` nie czepiam skracania post7w, tylko tego e odpowiedzi na
>posty nie uk adaj si` w w tki. Np. cytujesz m7j post i odpowiadasz na
>niego ale odpowied ta jest przypi`ta go postu Przemka.

Jezeli twoja odpowiedz jest odpowiedzia na post przemka, to jezeli uwaam, ze jesli nie
zacytuje tez postu przemka, to sie mozna zgubic, to cytuje...

>I tak dobrze e
>w tym samym w tku, a nie ca kiem gdzie indziej.

Chodzi ci o tego samego maila?

>I co to niby oznacza e
>nie wszyscy korzystaj z news7w? Masz na myBli program typu Newsreader?
>JeBli tak to trzeba sobie zainstalowa), dla w asnej wygody g 7wnie, cho)
>inni te b`d zadowoleni. Softu tego typu jest od groma - od
>komercyjniak7w do freeware, wi`c problemu nie widz`.

Heh, chyba sie nie zrozumielismy :) Wiem, czym sa newsreader, mam PMINews,
korzystam, jak czytam zagraniczne newsgroupy. Natomiast na ta liste jestem
ZAPISANY czyli dostaje ja przez e-mail. Duzo wygodniejsdze, jesli chce byc na
biezaca... Niestety, posty nie ukladaja sie w watki, jak na newsach...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1