Re: Bug w Communicatorze, albo czgeo nie wiem

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 12:15:54 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Zaraz, zaraz! Nie wszyscy korzystaja z newsow! A poza tym ten mail byl wyjatkowo
> krotki. Nieraz zdazaja sie duuuzo dluzsze. Nie przesadzajmy. Naprawde nie ma sie
> czego czepiac?

Ależ ja się nie czepiam skracania postów, tylko tego że odpowiedzi na
posty nie układają się w wątki. Np. cytujesz mój post i odpowiadasz na
niego ale odpowiedź ta jest przypięta go postu Przemka. I tak dobrze że
w tym samym wątku, a nie całkiem gdzie indziej. I co to niby oznacza że
nie wszyscy korzystają z newsów? Masz na myśli program typu Newsreader?
Jeśli tak to trzeba sobie zainstalować, dla własnej wygody głównie, choć
inni też będą zadowoleni. Softu tego typu jest od groma - od
komercyjniaków do freeware, więc problemu nie widzę.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.