Re: Bug w Communicatorze, albo czgeo nie wiem

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 14:03:22 MET

On Tue, 8 Dec 1998 12:46:31 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Heh, chyba sie nie zrozumielismy :) Wiem, czym sa newsreader, mam PMINews,
>korzystam, jak czytam zagraniczne newsgroupy. Natomiast na ta liste jestem
>ZAPISANY czyli dostaje ja przez e-mail. Duzo wygodniejsdze, jesli chce byc na
>biezaca... Niestety, posty nie ukladaja sie w watki, jak na newsach...

Przepraszam, że zadam niedyskretne pytanie : a jakiego programu pocztowego
używasz ? Ja mam PMMAil v.2.00 i jest tylko kwestią ustawienia odpowiednio
kryterium sortowania, żeby mieć piękne wątki.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW