Re: co na zlocie?

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 11:39:55 MET

On 7 Dec 1998, Paweł Walkowski wrote:

> On Mon, 7 Dec 1998 18:28:37 +0100 (CET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:
>
> Wyslalem w tej sprawie pytanie do organizatorow, ale jeszcze sie
> nie doczekalem odpowiedzi. Godzina nie jest chyba jeszcze ustalona,
> zalezy kto o ktorej bedzie w Krakowie (chyba).

Nie wiem do kogo wyslales, bo do mnie np. nic nie dotarlo. Chyba najlepiej
bedzie zorganizowac zlot wieczorem, powiedzmy o 19 (to dla tych ktorzy
pracuja w soboty). Oczywiscie to tylko propozycja, jak dla mnie to moglby
sie zaczac nawet o 7.. tj. 10 rano ;-)

pOSdrawiam

Dominik Czechowski - organizator

P.S. Serwer MOPS, na ktorym stoi strona ma od czasu do czasu problemy z
samookresleniem, wiec nie zdziwcie sie jak nie bedzie chcial z wami gadac
;). Piotrek juz chyba dopisal tam, ze zlot jest o 19.