Re: ˙cze

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 16:46:55 MET

On Thu, 3 Dec 1998 23:36:29 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Witam!
>

>Pos usznie melduj`, e do hq.teamos2.org.pl (czyli do www, ftp, mail i
>innych cname) mamy cze 57600. Mia o by) 115200, ale neistety Goramo
>BPh+ na lini jak mam nie wyci gn wi`cej, a na wi`ksz kas` na razie
>mnie nie sta) (modemy kt7re by da yby 115200 kosztuj jedyne 7000....).

Swietnie

>Druga sprawa, to sygnalizowane k opoty z wysy aniem poczty - sendmail
>uparcie sprawdza , czy adresat istnieje przed zwr7ceniem '500 -message
>accepted for delivery'. Problem obesz em uzgadniaj c z providerem
>mo liwoB) wykorzystania jego SMTP jako serwera poBrednicz cego dla ca ej
>poczty wychodz cej z domeny team.os2.org.pl, co skraca czas oczekiwania
>na wys anie ka dego listu.

Fajnie, ale myslalem, ze poszukasz jakiegos OeSowego rozwiazania... Czy ktos z
obecnych tu internautow, majacych stale lacze, moglby poszukac rozwiazania? Ja
niestety stalki nie mam, a rozwiazanie problemu mogloby sie przydac kiedys
wszystkim...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl