úcze

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 23:24:34 MET

Witam!

Posłusznie melduję, że do hq.teamos2.org.pl (czyli do www, ftp, mail i
innych cname) mamy łącze 57600. Miało być 115200, ale neistety Goramo
BPh+ na lini jaką mam nie wyciągną więcej, a na większą kasę na razie
mnie nie stać (modemy które by dałyby 115200 kosztują jedyne 7000....).

Druga sprawa, to sygnalizowane kłopoty z wysyłaniem poczty - sendmail
uparcie sprawdzał, czy adresat istnieje przed zwróceniem '500 -message
accepted for delivery'. Problem obeszłem uzgadniając z providerem
możliwość wykorzystania jego SMTP jako serwera pośredniczącego dla całej
poczty wychodzącej z domeny team.os2.org.pl, co skraca czas oczekiwania
na wysłanie każdego listu.

Ufff.

Módlcie się, bo w poniedziałek testuję inną parę modemów. może ruszą na
115200....

pOSdrawiam

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697