Re: WWW Team OS/2 list otwarty

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Fri 04 Dec 1998 - 16:50:14 MET

On Fri, 4 Dec 1998 09:32:22 +0100 (CET), Przemys3aw Pawe3czyk wrote:

>Czyli bronisz sij gdy My i chcesz gdy Ty. A przecie? widaf, ?e nie
>dajesz rady robif tego sam. NIKT by nie da3! Masz Team, szko3j i
>zapewne parj innych obowi1zksw. Zarzucj Cij testami i co? Wejdzie w
>ramki bez sk3adu i 3adu jak do tej pory? Masz przemy6lane katalogi?
>Tematy? Sugerowa3em Ci to z miesi1c temu, kiedy widaf by3o pewien
>zal1?ek dzia3aq. Ju? wtedy pisa3em, ?e nie dasz tego robif sam! Do
>diaska!

Owszem, ale nie mozna wyznaczac nikogo do roboty, poki taka rzecz nie jest pewna.
Moj list to byla jedynie propozycja. Gdybym dostal choc jedne benchmark, to pewnie
probowal bym cos dalej z tym robic i gadac z innymi osobami...

>Gdzie listy zadaq z nazwiskami (mam tak1 u siebie w Notatniku PIMa) na
>WWW?

Te zadania, ktore pamietalem sa powpisywane pod nazwiska w About. Prosze,
przyslij mi pelniejsza liste...

>Czy ju? pos3a3e6 Mirkowi teksty do poprawienia, ale z koncepj1 ich
>rozmieszczenia (bo tak Ci bjdzie 3atwiej, ni? potem przenosif)?

Nie, jeszcze nie.

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl