Re: Nowy E-zine

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 21:02:44 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Tak wiec w nowym OS/2 E-zine jest artykul o kartach graficzny dla OS/2... Bardzo
> chetnie do niego zajzalem, bo sam sie przymiezam do wymiany przekletego
> TSENGa.... Niestety, chyba oczekiwalem czegos wiecej. Przyzwyczajony jestem do
> opisow badziej technicznych, z benchamrkami itp. Tam tego nie bylo :(((
>
> W sumie miloby bylo, gdybysmy zrobili cos trakiego na TEamie, aczkolwiek to kupa
> roboty. Jednak gdyby ktos robil benchamrki swojego sprzetu, programem... jak on
> sie nazywal? Jest taki jeden glowny pod OS/2... To prosze, przysylajcie do mnie,
> sprobuje to ulozyc w jakas calosc :)

        Jeśli benchmarki będą robione za każdym razem na innym komputerze w
innej konfiguracji to będą zupełnie niemiarodajne. Ale miło by było
wiedzieć coś niecoś o narowach sterowników, czy do danej karty wogóle
takie są, co obsługują (jakie rozdzielczości, 3D) itp.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */