Nowy E-zine

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 18:05:50 MET

Tak wiec w nowym OS/2 E-zine jest artykul o kartach graficzny dla OS/2... Bardzo
chetnie do niego zajzalem, bo sam sie przymiezam do wymiany przekletego
TSENGa.... Niestety, chyba oczekiwalem czegos wiecej. Przyzwyczajony jestem do
opisow badziej technicznych, z benchamrkami itp. Tam tego nie bylo :(((

W sumie miloby bylo, gdybysmy zrobili cos trakiego na TEamie, aczkolwiek to kupa
roboty. Jednak gdyby ktos robil benchamrki swojego sprzetu, programem... jak on sie
nazywal? Jest taki jeden glowny pod OS/2... To prosze, przysylajcie do mnie, sprobuje
to ulozyc w jakas calosc :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl