WWW Team OS/2 list otwarty

Autor: Mariusz Kiepi˝ski (kielpa_at_asua.org.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 18:36:29 MET

Cześć !

            Tak sobie z boku obserwuję "awanturę o strony Team". Tymczasem Team
dla rzeczywistej popularyzacji zrobił dużo mniej niż mógł.
Zastanawiama mnie dlaczego w dziale odsyłaczy
nie ma odresów na krajowe zasoby WWW prowadzone
przez osoby nie związane bezpośrednio z Teamos2. Nie chodzi mi tutaj wyłącznie
o moją stronę bo byłby to przejaw megalomani. Linki te powinny być także na
płytach na płytach Enter.

Wyjaśnienie :

            Tak się składa że jestem przeciwny wszelkiej centralizacji. Taki na
przykład
użytkownik w Bydgoszczy, Koszalinie itp ma nikłe szanse częstego spotkania się
z kolegą z innego miasta.Nie mam nic przeciwko zlotowi ale są ludzie
którzy z przyczyn osobistych nie mogą w nim uczestniczyć i sądze że nie
jestem wyjątkiem. Jeżeli Team ma rzeczywisty zamiar propagować OS/2
to musi zapewnić informację o szczeblu lokalnym. Mało prowdopodobne
żeby ktoś z Krakowa mógł mi pomóc osobiście i dlatego musimy sobie
radzić sami. Rzeczywistość wygląda tak że w 400 tys. mieście znam
dwóch innych kolegów. Ci których nie znam zapewne widzą sprawę
całkiem podobnie. Wnioski wyciągane przez windziarzy mogą być wobec tego
takie że nikt os/2 nie używa za wyjątkiem jakiś "maniaków" więc nie
warto sobie zawracać głowy bo i tak im nikt nie pomoże w oruchomieniu.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_asua.org.pl *
* http://www.asua.org.pl/kielpa *