Re: WWW Team OS/2 list otwarty

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 20:14:25 MET

On Thu, 3 Dec 1998 18:46:51 +0100 (CET), Mariusz Kiepi/ski wrote:

>CzeB) !
>
> Tak sobie z boku obserwuj` "awantur` o strony Team". Tymczasem Team
>dla rzeczywistej popularyzacji zrobi du o mniej ni m7g .
>Zastanawiama mnie dlaczego w dziale odsy aczy
>nie ma odres7w na krajowe zasoby WWW prowadzone
>przez osoby nie zwi zane bezpoBrednio z Teamos2. Nie chodzi mi tutaj wy cznie
>o moj stron` bo by by to przejaw megalomani. Linki te powinny by) tak e na
>p ytach na p ytach Enter.

To przyslijcie mi privem wsyztskie linki - troche sie gubie w przeszukiwaniu swojego
archiwum mailowego. Chyba juz kiedys o to prosilem. Pozatym duzo ostatnio "listow
otwartych" a ja przypominam, ze team jest wspolny...

NAprawde, nieliczne grono osob zebralo sie do zrobienia (czyt. napisania) czegos na
team ostatnio. Cieszy mnie jedynie duza aktywnosc jesli chodzi o logo. Jednak mimo
wszystko - ludzie! Piszcie, a potem wymagajcie! Robie, co moge, ale ostatnio troche
"zdechl" moj zapal do tego, ze wzgledu na masowa krytyke. Owszem, cenie
konstruktywna krytyke, jednak bez przesaday - nie masowy obstrzal w stylu "dlaczego
tego nie ma na teamie? Team moglby duzo wiecej..." team moglby = wy moglibyscie...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1