Re: WWW Team OS/2

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 19:06:00 MET

Michal Koslinski wrote:

> hmm... musze ci powiedzie, ze "domena" jest co prawda wyrazem obcojezycznym,

w takim razie trzeba zrobic slowniczek, i wyjasnic co to jest domena.

> okreslenia takie jak "domena", "screen", "alias" itp. sa to jak najnardziej i
> najpowszechniej przyjete okreslenia techniczne.

bzdura. co do domeny, nie ma polskiego odpowiednika, wiec sie z toba
w duzej czesci zgadzam. co do screenu i aliasu, nie zgadzam sie.
a takie slowa jak 'ekran' czy 'nazwa' ?

> nie widze powodu spolszczac tych
> wyrazow tylko dla tego, ze ktos nie jest w stanie zrozumiec - mozna nabyc
> slowniczki informatyczne, tam jest opisane ich znaczenie :).

wiesz co ja mean about tym ? no to you juz know mam hope.
zrozumiales ? :)

> wiem, ze jest duzo odpowiednikow polskich, ale nie zawsze mozna angielkie
> okreslenia zastapic skutecznie, moze sie nawet zdarzyc tak, ze ktos czytajacy
> strone nie bedzie w stanie nasz zrozumiec - mozna przegiac w druga strone.

nikt nie mowi zeby za wszelka cene opisywac manipulatory
kulostolotoczne.
ale mozna wyrazac sie jasno i po polsku. nie "otrzymalismy domene",
lecz "otrzymalismy adres internetu okreslony przez domene". ciut dluzej,
ale przynajmniej zrozumiale.

> tak, niesmialo przyznam, ze to wczesniej zauwazylem, ale rowniez faktem jest,
> ze tylko niewiele osob pracuje dla teamu. lech nie moze robic wszystkiego.

ja powiem tak. wyslalem na adres opisany na stronach swoje zgloszenie do
teamu.
i co ? i za przeproszeniem (nie napisze tego slowa) nic. zero odzewu.
nie ma sprawy. zaloze os/2 znik team :) ale czy o to chodzi ?

> artykulow do napisania jest bardzo duzo. a szczegolne brakuje tych podstawowych,
> ktore zarazem jest najtrudniej napisac.

a gdzie na stronach lista zadan do zrobienia/wykonanych ?

> ewentulanie lech moze sie troszke zdenerwowac, bo jak narazie w w wiekszosci on
> redaguje strony teamu, a dobrzy by bylo jakby kazdy z nas cos dla teamu napisal.
>
> !<ozzy

ja sie bardzo chetnie zajme projektem powiazan miedzy stronami, i
redagowaniem
czesci plikow html.