Re: WWW Team OS/2

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Nov 1998 - 18:58:36 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Postanowiłem przeprowadzić test, pozwalający określić reakcję osób
> niezbyt znających się na komputerach, oraz nie będących "wyznawcami"
> systemu OS/2, na treść stron WWW Teamu.

> Wynik testu okazał się przygnębiający.

reszte wycinam. a nie mowilem ze strony teamu to knot ?
teraz pokrzycze.

KURDE MAC ! WEZCIE ZROBCIE FORME TEKSTOWA, GRAFIKE DOROBI SIE POTEM!!!!!

no to ja mam na tyle.

> Język przesycony jest komputerowym żargonem - już od pierwszej strony
> straszą słowa: "mamy nową domenę", "są tylko aliasy", "screeny" - słowa
> całkowicie niezrozumiałe dla osób niezwiązanych z "branżą".

dokladnie tak. glosno o tym nie pisalem, ale strony sa
polish-angJelskie.
az strach.

> Niezwykle dolegliwą rzeczą jest także nadużywanie słów angielskich,
> podczas gdy istnieją polskie odpowiedniki. Zamiast: "linków" -
> odsyłacze,

albo wskazania.

>"tipsów" - porady,

nie. kruczki i sztuczki, albo po prostu sztuczki.

>"newsów" - nowości,

wlasnie.

> "shortów" -
> programiki,

niekoniecznie. raczej "na skroty"

> "softu" - oprogramowanie, itd. itp.

wlasnie.

> Wojciech Gazda

co co stron, chetnie pomoge w ich tworzeniu, ale jak skoncze strony
chemfana.
moze to potrwac jeszcze z miesiac.

a poza tym na stronach brak jest forum dyskusyjnego, jak nalezy je
tworzyc. na grupie koordynator tez nie informuje co zrobic,
jak powinien wygladac podstawowy schemat powiazan i podstawowe
informacje prezentowane na stronach. tego po prostu nie ma i juz,
a to co wisi na stronach wyglada jak dzielo windziarza z free polboxu
(sorry nie wytrzymalem)

no to ja mam na tyle. w kazdym razie podpisuje sie pod slowami Wojtka
rekami i nogami, jak trzeba to tez wszelkimi innymi konczynami jakie
znajde
w okolicy.